22.04 - stressen fortsätter

Pjuuh vilken dag!! Men har fått en jäkla massa gjort! Har varit igång sen tjugo i åtta imorse så är riktigt trött nu! Ska bli skönt med sovmorgon imorgon och sen lov på det!
Blev nyss klar med tårtorna, och slog precis in dom sista presenterna. Som ni vet fyller min pappa år imorgon. Både fredag och lördag ska vi ha kalas/fest med förrätt, varmrätt, och såklart tårta osv. Imorgon var det dom på pappas jobb som blir bjudna på tårta, och dom stog såklart jag för. (jag är liksom kocken/bagaren i min familj...)

Som ni vet suger bloggningen denna vecka.. Men jag bättrar mig såfort att lugnat sig lite.. Imorgon är det iallafall skola, fika, presentutdelning, sen ska vi iväg på kvällen. Men det vet inte pappa om än!! Men vi hörs imorgon. Nu ska jag snart hoppa i säng. Behöver många timmars sömn känner jag!! Pusspuss!!♥

Detta är två av pappas presenter.. Vad det är i kan ni få se imorgon, om jag kommer ihåg att visa er!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0