23.30 - chill-dag

Idag har jag haft en såndär "bara-vara-hemma-och-inte-göra-ett-skit"-dag. Men det har vart bra det med. Men något som är mindre bra är att jag inte gjort något alls på rapporten. Det ska jag börja med nu. Känner bara att natten kommer bli lååång. Men laddar upp med lite bra musik, vatten och choklad. Kanske kan det gå ändå!

Imorgon ställer jag klockan på 09.30. Ska försöka hinna få klart hela rapporten då. Sen har jag träning 18.00. Hoppas på bättre uppdatering då!
Nu säger jag godnatt, pusspuss

På torsdag ska jag hem till min syster för att boka biljetter till Stockholm, åå vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0