12.02 - fredag och fest

Godmorgon!

Inte för mig direkt.. Har varit vaken sen halv tio.. Slocknade redan halv elva igårkväll (förra inlägget var tidsinsällt) så var riktigt utvilad när jag vaknade imorse! Har hållt igång sedan dess. Vi har dukat, skurit upp grönsaker osv. Nu ska jag strax hoppa in och ta en dusch. Raka benen osv. Se vad jag ska ha på mig. Gästerna kommer vid fyra, och vi har en massa mat, förrätt och tårta kvar att göra. Så vi hörs till kvällen! Ha en kanonfin långfredag!!!

Haha vad tycker ni om våran dukning???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0