det känns galet....

Då var min sista sommarlovsdag nästan slut. Omg känner jag bara. Denna sommar har gått så jäkelans fort. Men fan i helvete va kul jag haft. Aldrig gjort så mycket eller haft så kul någonsin som jag haft i sommar. Iof kanske ni redan vet det men... hehe

Imorgon börjar jag Amanda Sten gymnasiet!!! Det känns helt galet. Hallå?? Lilla jag liksom!!?? När man var liten tyckte man alltid att dom som gick på gymnasiet var skit stora och as coola. Och nu går jag där?? Hoho tufft :)

Dagen förövrigt har vart kanon. Kanon väder, en mysig fika med mina vänner, kollat lite i affärer, chillat, ätit middag ute i solen på Donken med mina fina bröder och till sist klipp det där jävla gräset. Sen kommer grannen över och frågar om jag vill klippa hennes gräs också. Så nu blir jag rik igen, känns riktigt fint!

Nu tänkte jag inta soffan och titta på Fångarna på Fortet. Sen lär jag ta mig en dusch och raka benen osv. Planera vad jag ska ha på mig imorgon och lite annat smått. Alltså förfan, jag börjar skolan imorgon!!!! Jag har fortfarande inte fattat det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0