fan va livet är bra stunder som dessa!!!

Oj oj oj, vad spontant mitt liv har vart dom två senaste dagarna. Det som skulle bli en liten epa-tur till Rättvik med tåg hem på kvällen slutade i övernattning ute i en stuga utan rinnande vatten och mat i Rättviksskogen. Men som tur är har jag iallafall haft roligt och jättemysigt!!

Det började med att vi kom fram vid sex, därefter blev det pizza och sen häng i stugan. Vid ett var vi hungriga igen, då drog vi in till Rättvik "city" (hehe) och käkade nattmat som tamefan är det bästa som finns. När vi kom tillbaka vid typ två blev det nattbad i ett väldigt kallt vatten. Sen blev det återigen stughäng. Somnade väl runt en halv sex...... Vaknade sen till vid halv ett och gick ut.

Vid tre sen mötte vi upp Ebba som kom med tåget och sen dess har vi haft en supermysig dag med god mat och massa chill i solen. Livet är bara förjävla underbart. Måste bara säga hur mycket jag älskar att leva spontant och hur underbart livet är stunder som dessa. Jag njuter varenda sekund. JAG ÄLSKAR DET HÄR!!!!

Jag ska sno bilder från Emma som ni kan få, än så länge får ni nöja er med mina bilder från idag.


Hade visst bara typ två.. Haha!

Just nu sitter jag och tömmer min mobil!! Ska lägga in allt till den nya sen. Efter det ska jag ta mig en lång och välförtjänt dusch!! Galet va skönt det ska bliiiii!!! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0