fredag

Tjolahopp!

Tänkte bara in och säga lite snabbt, dagen har vart rätt mysig. Blev några ärenden i stan och sen en sväng förbi Kupolen med Emma. Sen mötte vi upp killarna snabbt och fick våra grejer som låg kvar i epan sen Rättvik och nu ligger Emma och spelar mobilspel i min säng.

Jag ska äta lite strax när pappa kommer hem och sen ska vi hem till Emms igen. Spenderar natten där. Vad vi gör ikväll återstår att se. Just nu suger vädret APRÖV så... Jaja ha en fin fredag, så hörs vi imorgon! Pusselihej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0