senaste tiden

I onsdags gjorde jag mitt livs första dag på gymnasiet. Den dagen ville jag bara av ångest när jag såg vilken klass jag hamnat i. Ville typ bara lägga mig ner och gråta.... Men dagen var rätt så snabbt över och tacka Gudarna för det.

Torsdagen var istället bland de tråkigaste dagarna i mitt liv. Tre olika föreläsningar på förmiddagen, sen var alla RL-klasser till Falun och gick på universums tråkigaste museum.. Gick i skolan från 8-16 och höll bokstavligt talat på att dö. Hem på en halvtimme och laga mat, för vid halv fem var det samling för fotbollsmatch. När jag kom hem efter det var jag helt jävla slut.

Fredagen bjöd på en massa jävla skratt. När jag äntligen slutat skolan vid tolv drog jag, Malin och Emma till stan och kollade när Ebba blev nollad. Ojojoj det mina vänner, det var kul å se. Efter det mötte vi upp Emma som äntligen slutat skolan och även Ebba. Därefter blev det pizza!! Sen åkte jag hem och tog en powernap innan det var dags för lite party vid Soltorg!! Dock blev det rätt lugnt och relativt tidig hemgång eftersom jag började bli sjuk och hade så ont i halsen att jag knappt kunde svälja..

Däremot igår blev det andra bullar. Jag mådde SKIT hela dagen. Men jag orkade verkligen inte bara sitta hemma, drog till Emma istället för lite "filmkväll", det hela slutade med att vi satt efter mycket om och men på en buss ut till kv för att först dra på lite förfest och sen vidare på en annan fest. Kvällen blev jävligt spontan.

Idag ville jag dö när jag vaknade klockan åtta. Gick upp och tog en alvedon och la mig sen igen och kollade på TV. Spenderade hela förmiddagen i sängen innan jag sen tog mig en promenad till Emma för att hämta min cykel. Vi mötte även upp Ebba för lite snack vid ett dagis. Nu ska jag smälla i mig lite MAT och sen måste jag (Håll i dig nu Emma) städa mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0