Emmas bilder


I väntan på killarna.. :)

Tillslut kom dom och vår resa började.

Det var äckligt trångt i "baksätet", meeeeeeen det sket man väl i!!


Vi gick sammanlagt 1,2 mil för MAT. Men det var så jäkla värt. JAG ÄLSKAR MAT

På vägen hem körde killarna Allsång som aldrig förr.

Ules epa.

Häng utanför stugan.

Besök.

Detta var den största anledningen till att vi va vakna till klockan halv sex. Hahahaha garvar fortfaranade.

Dags och packa ihop.

Dags att åka hem - Dennis skriver en hälsning från oss i gästboken.

Sedan lämnade vi stugan, sa hejdå till killarna och mötte upp Ebba på stationen i Rättvik!

Köpte frukost klockan fyra på eftermiddagen som vi sedan åt i gräset!

Träffade Hanna vid långbryggan och det hela slutade med att jag blev pissblöt.

Åt thaimat som var helt underbart!!

Myste vid bryggan i solnedgången.

Jag badade benen flera gånger, kanon skönt i vattnet!!


Sedan tog vi tåget hem. Jag och Emma var rätt slitna.. Men jag har verkligen haft två kanondagar!! Tack alla som gjorde detta så bra!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0