2011





Januari: Vi hade massa myskvällar, åkte slalom i Romme, firade Ebba som fyllde 16år och redan nu gjorde jag årets bästa köp, P&L-biljetten.




Februari: Vi åkte skridskor med skolan, vi chillade i skolan, vi hade fler myskvällar och jag fick äntligen ta hål i naveln!!





Mars: Jag och päronen drog till Örebro i några dagar och en kväll var jag själv på hotellrummet och lekte framför kameran, snön började smälta, tog oss igenom extremt jobbiga skoldagar, på helgerna myste jag endast i soffan och dog i ännu mer plugg.






April: Jag blev brunett, jag var "sjuk" och hängde med pappa och jobbade en dag, jag hängde på Bragematcher, friade pappa som fyllde 50, hade mattelektioner utan att göra ett skit, och såklart - träffade grabbarna för första gången!




Maj: Grillade och festade med grabbarna för första gången, inventerade med Ebba, hängde på gymmet med Ems, åt en hel del, och fortsatte att köra med grabbarna på helgerna.











Juni: Drog till London med familjen (pappas 50-års present) gick på balen, tältade med min fina klass hos min mentor, hade en gaalen kväll med grabbarna och kollade på Sugarplum, drog till Sthlm med alla gylle-nior, åkte den sjukaste karusellen någonsin(!!) slutade nian och hade den galnaste skolavslutningskvällen, vi hade riktigt skoj!! Hängde i Liljekvista med Frida, käkade jordgubbar, drack cola och hängde i skuggan, laddade inför P&L, köpte stolar och filtar på Jula med Ems, och efter käkade vi glass i Liljekvista. Någon dag senare sprayade vi tältet och sen var veckan igång, årets bästa vecka - PEACE AND LOVE.







Juli: P&L fortsatte att leverera, helt sjuka spelningar, sjuka kvällar på campingen, kebab klockan tre och massa nytt folk. Jag hade nog aldrig vart lyckligare. Direkt när P&L tog slut drog jag och päronen till Turkiet en vecka. Det var något jag verkligen behövde. Hängde vid stranden och poolen hela dagarna och bara glömde verklighetens kaos ett tag. När jag kom tillbaka var det Dalecarlia som stod på schemat och när det tog slut drog jag och mina finaste tjejer till Särna i några dagar. Juli var rätt lugnt på partyfronten.






Augusti: Började med att jag, Dempa, Emma och Ule tog epan till Rättvik, å Joel på motorcykel. Där spenderade vi natten i Joels stuga, vi åt, badade och gick 1,2 jävla mil!! Dagen efter mötte vi upp Ebba, spenderade dagen vid bryggan, åt lite mer och sen tog vi tåget hem. Vi spenderade även två nätter i Ebbas stuga, och som avslutning på sommarlovet hade vi förfest hos Felicia i Säter innan vi gick på Björn Rosenström. Sen började skolan.









September: Det var första Soltorgsfesten och vi förade bakom Soltorg, det var Salute och party party hos Johan, Granny Goes Street, vi beställde pizza och förade hos Emma, jag lärde känna Malin(!!) vi tog massa fikor efter skolan, jag fyllde ÄNTLIGEN 16!! Och veckan efter firade vi det med ett sjujäkla party! Haha!!







Oktober: Var nog den jobbigaste månaden för mig, är huvudet dumt får kroppen lida. Idag kan jag mest skratta åt det som tur är. :) Jag och Jenna hängde iallafall på gymmet, jag och Malin hade våra galet roliga kvällar i Forssa/Kvarnsveden. SATAN vad jag saknar dom!!! Det var massa fest hos JW och det var både Haga och Soltorgsfest! På Haga var vi flygvärdinnor och på Soltorg var vi militärer! ;-) Sen var det Halloweenfest hos Elin och den kvällen/natten var nog den roligaste på länge.












November: Först hade vi lite avskedsfest för JW's lägenhet, vi hade öppet hus i skolan, jag byggde tak med pappa, vi förade hos Jim och dansade på borden innan vi fortsatte kvällen ute med fina människor, vi provade ursnygga skor hos mig som dock inte fastnade på bild, vi levererade i skolan, vi körde ännu ett party hos Emma och även en chillkväll hos Joel som slutade bättre, hihoho.








December: Började med att bjuda på lite party med mina fina RL-brudar, jag gjorde min första helt egna korv från grunden, vi fick snö tillslut, det blev Hagafest, jag bakade lussekatter, julen kom, julafton kom, och jag fick superfina julklappar!!

Allt detta och mycket, mycket mer har hänt i mitt liv det senaste året. Jag lovar er, det har varit helt jävla obeskrivligt bra och roligt och FAN vad underbart det har varit!! Jag har träffat så otroligt fina människor, ni är helt jävla fantastiska allihopa!! Tack som fan för detta år, ni som vart med och gjort det så förbannat bra. All kärlek till er!
Nu lämnar vi detta underbara år bakom oss och går in i ett nytt, 2012. Vi gör det lite bättre, lite mer, lite sjukare och såklart, JÄVLIGT MYCKET ROLIGARE. Om de nu går. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Emma

fint jävla år!

2011-12-31 @ 15:50:53
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0