det var ett evigt snurrande

Vet inte vad det är med mig idag, men har vart yr hela dagen.. Mår smått illa och har varit nära på att ramla flera gånger... Har iallafall hunnit med en sväng till gymmet med Niklas och en kort sväng till Kupolen med Jenna. Nu tänker jag slänga mig i soffan och dö ett tag. Hoppas att den här skiten går över.

Imorgon ska jag och mamma göra köttbullar, julskinka och sen ska jag göra efterrätten till Julafton som ska stå i frysen över natten. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0