DU ÄR BRA DU

Hade en super mysig lördag kväll med finaste Ems! Vi åt, snackade skit, pratade killar, garvade åt fb, spelade mobilspel och myste i en varsin ände av soffan innan hon tog cykeln hem vid två och jag slocknade som en stock i soffan. Idag väcktes jag av farmor vid halv två. Då hade hon lagat pannkakor som fick bli min frukost. Världens bästa farmor det dära!!

Nu sitter jag rastlöst i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Är hemma helt själv.. Nog för att det är så förbannat jävla underbart, men jag kan inte sticka under stolen helt att man ändå saknar päronen liite. Dom kommer hem ikväll så får njuta de sista timmarna som är kvar! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0