I'm back - Dag 9 - Mina syskon

Jag har tre syskon, och dom syskonen är dom absolut bästa i hela världen. Bättre syskon kan man fan inte ha. Maria 32 år, Niklas 23 år och Patrik 20 år. Dock är det bara N och P som bor hemma. Vi är i princip aldrig osams, är vi osams är det mest på skoj. (även om jag har brytit tån pga av skojbråk.....) Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att ni är världens bästa, att jag har jävligt roligt med er allihopa och att jag aldrig någonsin skulle vilja ha några andra syskon och att jag heller inte skulle klara mig utan er. Mitt liv skulle suga mer än APRÖV då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0