kaozat mellandagsrea, kaozat liv

Jag har nog aldrig sett så mycket folk på Kupolen. Men jag och Ebba laddade på bussen till Kupolen för lite mellandagsrea. Dock orkade vi inte hålla ut speciellt länge, men fick ändå med mig några fina saker hem. Bla en earcuff med kors, och den snyggaste skjortan jag sett. Lite dyr, men äh vafan, det är somsagt bara mellandagsrea en gång om året.

Nu har jag hoppat i mina favvis leggings och myser runt i min nya sjukt snygga ponchooo jag fick i julklapp! Ska strax spela lite Wii med familjen och få tankarna på något annat än allt kaos som är nu.. Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0