tirre

Vaknade med sprängande huvudvärk imorse, så ställde in trippen till Kupolen... Hade verkligen velat träffa tjejerna, men kände att jag orkade verkligen inte.. Somnade om istället och 20 i 1 väckte Niklas mig och drog upp mig ur sängen. Då var det dags för träning... Huvudvärken var nästan borta så det blev lite över en timma på gymmet. Körde nästan bara armar och det kändes riktigt bra!!

Nu ska jag hoppa in och ta en dusch och sen blir det att spela skiten ur Niklas på Wii. Ikväll kommer min syster m. familj hit på middag och firar jul. Himla mysigt!!

Vet inte om jag tycker låten är bra eller dålig, men ändå är det nåt som gör att den är fett skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0