00.56 - godnatt med er!


Nu ska jag hoppa i säng. Har bara tagit det lugnt ikväll. Hade ju tänkt blogga, men det gick åt skogen. Somnade i soffan hela eftermiddagen, och när jag vaknade var det middagsdags, och sen har jag spelat ps3 och tittat på TV. Nu ska jag krypa till kojs och slå på en film. Imorgon blir det ev. ett besök till Kupolen med Emma. Sen ska jag försöka få undan lite på min uppsats, inlämningsuppgiften, engelskan, och rapporten. Kult med lov säger jag bara... Jag trodde sportlovet var till för att släppa skolan helt och vara ute och sporta? Jag hade tydligen fel..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0