14.54 - nice

Hola!

Har sovit som en stock inatt, och vaknade inte förens vid halv ett. Sen dess har jag chillat i soffan och bara tittat på TV. Jag ska nog vara hemma idag och vila upp mig. Det är verkligen något som behövs. Vi har ju sportlov nästa vecka, och då ska man väl vara ute och sporta?;-) Jag hoppas jag också kommer vara det. Något jag och mina vänner ska försöka hinna med detta sportlov är att åka plulka i Plättbacken. Hur kul är inte det liksom? Hihi!

Jag ska försöka blogga på lite idag. Så vi hörs väl om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0