16.49 - jag ska klippa mitt huv

hejhej!

Jag har haft sån otrolig huvudvärk hela morgonen att jag nästan velat skjuta mig själv.. Så har bara legat i sängen ända tills för typ en halvtimma sen, då jag gick och duschade. Nu ska jag gå och ta mig en Ipren och se om det blir bättre. Sen måste jag börja städa, vika tvätt, tvätta, handla och laga mat. Blev inget gym idag heller. Insåg att jag inte hinner, sen kom min huvudvärk också.. Nej nu måste jag börja beta av mig Att-göra-lista. Ikväll kommer iaf Ebba hit, vi ska kolla på Solsidan och Big Brother. Om Emma kommer återstår att se, hehe.

Hör av mig lite senare med bilder osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0