18.30 - Bruno=bäst

Nu har Ebba visat mig hur jag kan lägga in videoklipp, så ni får ett så länge jag är borta!

Bruno Mars är verkligen min "idol" han är så galet jävla bra och jag skulle verklige dö om han skulle komma till P&L. Att få se honom live skulle göra mig lycklig resten av livet, lite så känner jag för honom! Att han är jäkligt snygg gör inte saken sämre heller!;-)

 

Vet att den här är gammal, men han sjunger så jäääävla bra!!!♥

Fan att jag inte va 18 den 30 oktober, för då var han i Stockholm, och då skulle jag ha vart där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0