18.50 - hejhej hemskt mycket hej

Denna onsdag har vart så obeskrivligt seg. Vet inte vad det har varit med den, lång och tråkig har den varit iallafall! Men nu är jag hemma efter gymmet och har dragit på mig en rejäl hosta. Känns inget annat än förjävligt.. Ska börja titta lite på tyskan vi har tills imorgon, och ev lite på tekniken. Kan hända jag tar det imorgon också. Sen ska jag packa väskan med skridskor!:) Sedan ska jag försöka hinna lägga in receptet på min morotskaka, samt hinna ta en dusch, och sedan lägga mig något i tid. Huh, jag har mycket att göra. Vi hööörs!

En bild som gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0