19.07 - Alla hjärtans dag

Jag ville bara önska mina fina bloggläsare en glad(?) alla hjärtans dag. För många av oss är denna dag som en helt vanlig dag. Medans den för viss betyder supermycket. Jag är en sån som egentligen inte bryr mig, men ändå kan man inte låta bli att inte bry sig. Haha! Jag tänkte iallafall skicka ett hjärta till dom två finaste vännerna på jorden. Jag vill bara säga att jag är så glad för att jag har er, och jag älskar er enormt!!♥

Sen måste jag bara tacka dig igen Emma för den fina dikten du hade skrivit i ett så fint hjärta. Det var verkligen ett personligt "alla-hjärtans-dag-kort" haha!


Alla ni andra får också ett hjärta av mig såklart!! Hihi


Kommentarer
Postat av: Emma

älskar dig också Amanda <3 (och Ebba (A)<3)

2011-02-14 @ 19:35:11
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0