19.21 - skridskor




Och ja, jag hade storlek 44 på mina skridskor, sådär sex storlekar förstora. Men med tre sockor funkade det utmärkt!

Kolla in min och Denices målchest (eller hur tusan det stavas) Så jäkla läcker! Vilka mål vi gjorde, hennes pass och mina skott rätt i mål!:D

Meningen var att jag skulle lägga in en skitrolig video när Putte gör världes roligaste grej, men den videon var för stor för att ladda upp, så ni får en lite halvtråkig när jag och Emma kör konståkning. Lägg märke till Emmas sköna OK där i slutet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0