19.27 - landat

Sådär! Nu har jag landat lite. Haha! Kvällen igår vart väl både lyckad och en katastrof. Vi började med lite promenad, och sedan en kopp varm choklad med grädde i stan. Sedan gick vi runt lite, och sen kom Jullan på den smarta idén att åka buss. Så vi bestämde oss för att ta 601:an till romme, och sedan åka samma väg tillbaka och hoppa av där jag bor. Problemet var bara att när vi var i Romme så blir vi avkastade och får inte åka med längre. Så där står vi mitt vid Dala Airport och vet inte vad fan vi ska göra, kallt va det också! Som tur var bor kalven där så efter en timme ute i kylan går vi hem till honom. (han och rasmus mötte oss före det) sen inser vi att det inte går någon mer buss alls, och att vi skulle få GÅ hem. Det hela slutade med att vi fick skjuts hem av någon som Jullan kände. Men kvällen var kul iallafall!

Nu ska jag läsa alla bloggar, och sedan får vi se om jag blir hemma eller om jag åker iväg ut en sväng. Vi hörs iallafall!:P

Eftersom jag inte sitter på min dator har jag inga bilder, så jag bjuder på en skön låt med riktigt nice bas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0