21.34 - jag hoppas, jag hoppas, faan vad jag hoppas!!

Nu har jag duschat, pluggat in glosorna, lagt in receptet till er och tekniken tar jag imorgon.. Haha! Ska lägga mig i soffan nu under en filt och skära av mig halsen tänkte jag. ;-)

Imorgon är det torsdag och jag går från åtta till tio över tre. Det är en riktig dödar-dag. Men sen är det ju bara en dag kvar till fredag, så det är chill. Men hur som helst, efter att jag slutar är det jag som går raka vägen hem och kör igång med tekniken. Sedan runt sex ska jag iväg och när jag kommer hem ska jag bara chilla. Förhoppningsvis är jag klar med den dära förbannade teknikskiten så jag slipper fortsätta på den!

Jaja, sov gott nu alla fina människor. Vi hörs imorgon någon gång. Ha en superfin torsdag!:P

Tänkte somsagt skära av min hals då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0