23.04 - natti

Nu har jag varit hos farmor en stund och hämtat mina väskor, jag har lagat mat, jag har pluggat, jag har tränat på tyskan och jag har packat väskan inför imorgon. Sen tog jag min en skön dusch. Jag duschar alltid på kvällen, jag tycker det är så mycket skönare. Och som blondinbella säger; jag duschar av mig dagen.

Nu är jag iallafall redo för att gå och lägga mig. Är super trött, så det ska bli riktigt skönt. Imorgon väntar ännu en fullspäckad dag. Slutar runt två, då är det raka spåret hem och plugga. Vid fyra ska jag åka och klippa mig och bestämma balfrisyr. När jag kommer hem ska jag återigen laga mat, tvätta och fortsätta plugga. Om jag hinner hör jag av mig. Tills dess, ha en fin onsdag, och sov gott!♥

Tjusi bild från när vi åkte skridskor med skolan. Det är nog den roligaste idrotten man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0