23.46 - drygt

Har setat och kollat in lite vårkläder nu på olika hemsidor. Och faan vilket sug man får att åka till typ Stockholm och bara shoppa loss!! Skulle inte sitta helt fel direkt..

Nu hade jag iallafall tänkt gå och ta bort sminket, borsta tänderna och tvätta rent min piercing. Sen tänkte jag faktiskt lägga mig. Det som hände igår var nog en ganska stor chock för både mig men också dom runt omkring mig. Jag mår fortfarande illa sen igår, misstänker att det är för att jag hade så ont, och att jag blev så chockad. Jag ser dendär bilden i mitt huvud exakt hela jäkla tiden. Men den försvinner väl snart.. Hoppas jag. Tänkte iallafall ta och sova länge imorgon, vila ut. Sen får vi se hur jag mår, och vad som händer. Sov så gott alla fina människor!

En nice bild från Stockholm, Skansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0