16.16 - Hoffmaestro♥

Igår när jag vaknade, gick jag in för att kolla alla nya facebooks uppdateringar. Då fick jag mig en stor besvikelse.. Hoffmaestro & Chraa kommer inte spela på Peace & Love iår. Det är ren katastrof för mig och Emma. Det är Sveriges absoluta bästa band. Jag kan inte förklara med ord hur bra dom är live. Annars också för den delen. När man står där i publiken och sjunger; SO DO YOU SLIMI JIMI BUBBY BOY allt vad man kan, eller när man stormar tillsammans med flera tusen männiksor till låten The Storm i 30 graders värme. Det är obeskrivligt! Men nu kommer dom inte i år.. Jag såg dom två gånger förra året, och jag ska se dom i år! Så Emma, ska vi börja leta biljetter till nån festival eller något liknande dit dom kommer?! För jag ska se dom live i år. Så är det bara.


Jag tror ni hajjar va det är jag snackar om. Videon är i från Falun, om ni ser tre killar med affroperuk, står vi precis vid dom! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0