01.15 - tja tjena hej du ser inte så fräsch ut

Ikväll har vart en mysig och skön kväll. Men en massa skratt, och tjejsnack, nivet. Har varit jätte skönt faktiskt. Vi kollade på Sammys äventyr, ååå sötare film får man leta efter!! Hihi, en skön promenad til Coopen hann vi också med. Men nu är jag rätt trött, så ska hoppa in i duschen, och sen ska jag titta på ett avsnitt av oc och sen hoppa i säng. Imorgon får vi se vad jag hittar på för något, och på måndag blir det ev. Romme, gaalet vad kul!!! Hoppas, hoppas.

Jaja vi får höras imorgon när jag vaknat, ska passa på att sova ut, SISTA dagen jag kan det, fan jag gråter blod!! Det här lovet har gått alldeles för fort, tyvärr!! Jaja vi hörs fina ni, godnatt på er!

Jag är så jävla glad att jag har er som vänner, jag älskar er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ebba

Älskar dig med!!

2011-01-09 @ 09:40:06
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0