02.29 - kult kväll

Efter att ha spelat i flera timmar så ögonen nu står i kors ska jag hoppa in och ta mig en snabb dusch och sedan krypa till kojs och drömma fina drömmar. Jag och min bror har spelat en massa sjuka spel. Runt kvart i två kom pappa ner till oss och ville vara med. Vi spelade nåt hockeyspel som jag tror jag aldrig skrattat så mycket till! Helt plötsligt om man gjorde en för hård tackling så blev målisen liten som ett sandkorn! Haha:) Spelarna i övrigt var väldigt små om man jämförde med deras enorma huvuden!

Sen nu har vi setat och kollat på mobiler. Nu har jag nog bestämt mig för att jag (om jag ska köpa en mobil) ska köpa en HTC Wildfire. Jag har ju tjänat ihop lite cash på sista tiden, och en ny mobil skulle inte sitta helt fel. Ska bara tjata på pappa att han ska köpa min! Haha, jaja fan så jag snackar skit. Hoppas ni alla friska har haft en bättre lördag än mig, inte kul att vara sjuk. Hoppas jag mår bättre imorgon. Vi hörs då. Godnatt!♥

Såhär blev målisen! Hahaha, helt sjukt vad vi skrattade! Pappa vek sig av skratt och sa att det var ett "sånt där muppspel" (Bild lånad från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0