09.50 - puri

God morgon!♥

Ledsen att jag inte bloggade mer igår, men jag var (och är) så jävla sur av lite olika anledningar, så jag valde att inte blogga igår för det skulle bara bli ett negativt inlägg. Det är inte ofta jag är sur. Men just nu är jag verkligen det. Även jag måste få säga ifrån och bli arg någon gång. Denna gång är det att jag knapp pratat med någon sen igår vid sju tiden, och har varit på mitt rum exakt hela tiden, förutom när jag blev tvungen att gå på toa! Haha!

Snart kommer pappa hit och hämtar upp mig. Jag och mina bröder ska hjälpa våran farfar och flytta. Därefter får vi farmors mat!!♥ Det bästa av allt. Hoppas vi hörs mer ikväll. Men om inte, ha en fin lördag! (fast det får ni ha ändå, hihi!)

Såhär känner jag för allt just nu skulle man kunna säga, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0