14.40 - fail

Ville bara säga God fortsättning om det är så man säger, jag har inga bilder jag kan bjuda på, kvällen igår gick ju som den gick....... Jag är helt död, ont i huvudet törstig som en jävla apa och duschen jag tog nyss var nog den skönaste duschen jag någonsin tagit mig. Somnade galet sent och jaja jag kan fortsätta i all evighet.

Nu är det iallafall 2011 och jag kan inte riktigt förstå det. Denna dag kommer att gå till att ligga på soffan i mina absoluta mjukiskläder, titta på film och dricka litervis med vatten.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!;-)


Kommentarer
Postat av: Sondrehelena

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-09-13 @ 13:40:53
URL: http://sondrehelena.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0