16.34 - 8e januari, lördag

.. Jag höll på att skriva augusti istället för Januari, wtf?!

Nu är jag hemmoous igen. Svängde förbi farmor på hemvägen, som förövrigt såklart inte var hemma, men ändå skönt att vara där. Jag känner mig så hemma där iallafall så det var skönt att bara knalla runt ensam hemma i mörkret. (jaa det är som mitt hem där för mig, hehe) Förövrigt hittade jag inte ett skit idag, varken kläder eller balklänning. Det enda jag och Emma köpte var en liten hemlis till en person. Hihi mer än så säger jag iiiinte.:D

Har på mig mina nya braller idag också, känns bra, jag tror jag gillar dom. Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och titta på ja ni vet vad. Ända tills jag ska trycka i mig pizza med oxfilé och bearnaisesås. Åååå gym, gym, gym, jag kommer på tisdag!!!!!!!!!!!!!!

Jag och Emma bestämde att vi skulle cykla till stan idag istället. Och eftersom jag inte cyklat på några dagar såg min cykel ut såhär nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0