17.09 - död

Hej!

Idag har jag en sån dag så jag vill bara ligga i soffan och inte göra ett skit. Och det är precis vad jag gjort också. Jag sov sjukt länge, jag vaknade vid elva av ett sms, och kände mig rätt pigg, men så råkade jag tydligen somna om, och så vaknade jag kvart över ett. Sen dess har jag bara legat i soffan och kollat på hela första säsongen av The Hills. Så ska väl fortsätta med säsong två. Har super ont i huvudet, så jag passar på att ligga hemma i soffan hela dagen medans jag kan..

Hoppas ni mår bättre och har tagit vara på dagen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du börjat kolla på the hills? :D visst är det väl bra? ;D <3

2011-01-09 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0