17.19 - oseriösare dag får man leta efter

Nu har jag äntligen kommit hem efter en dryg dag. Jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går. 95 skoldagar kvar eller nåt sånt, sen är det tack och hej för Gylle!!

Och eftersom jag har cp-tyska så har jag läxa tills imorgon jag behöver göra.. Så ska kolla runt lite bloggar, sen titta på något avsnitt utav The Hills, sen lär jag väl plugga lite också, sen duscha och sen ikväll ska jag sova riktigt tidigt eftersom jag var helt död imorse och då överdriver jag inte. Det är så jäkla drygt, men snart är det helg iallafall och jag har en massa trevligheter inplanerat!!

Såhär seriös känner jag mig, och har även varit hela dagen... Fast ne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0