17.46 - jag överlevde...

Hej!

Jag har överlevt första skoldagen. Vi hade faktiskt en riktigt chill dag. Först matte, men den snackade vi bara på, och sen tyska. Efter det hade vi hkk och käkade lite frukt och snackade om barnen i Nepal (hahahaha!!!) och sen fick vi sluta för att våran bild var inställd!!

Ebbsan följde med mig hem efter det och som ni ser har hon fixat en ny header och lite annat nytt! Visst blev det fint? Jag är jätte nöjd iallafall! Om ni inte ser den så klicka på uppdatera sidan så ändras det.:)

Nu ska jag äta lite, sen lägga mig i soffan och börja kolla på säsong tre av The Hills.

Jag och Ebba för några helger sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0