18.20 - home sweet home

Hej! Nu är jag hemma igen efter en låång promenad och en ganska kort runda på Kupolen. På hemvägen stannade vi till vid stan för att kolla in lite balklänningar. Och JISES jag är helt kär i en.. Jag tänker inte berskriva den, eftersom det får ju bli en överraskning! Jag har heller inte provat den, men ska göra det någon dag i veckan. ÅÅÅ jag är så glad, jag ser det verkligen framför mig, och då är det sååå snyggt. Men det kan ju bli helt annat när man har det på sig..

När jag kom hem gjorde jag i ordning en fruktansvärt god fruktsallad! Med lite vaniljglass, det satt otroligt fint i kistan! Nu tänkte jag hoppa i mjukisbrallerna och kolla klart på Inception. Efter det tar jag återigen tag i datorn och försöker igen med bilderna!

Emma pemma fågelskrämma i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0