18.59 - en fukking lista jaoooo

Ditt namn? - Amanda Sten
Födelseår? - 1995
Hur Lång är du? - 167 cm
Vad är din personlighet? - Nästan alltid glad, det är få, riktigt få dagar då jag är purig! Jag är nog ganska öppen av mig och gillar att skoja till det och jävlas med mina vänner. Alltid bara på skoj såklart!
Stjärntecken? - Jungfru!
Vart kommer du ifrån? - Borlänge.........
Spelar du något instrument? - Nope, men jag har (haha kill me) spelat fiol i två år när jag gick i typ tvåan
Dina första tankar när du vaknar? - Om det är skola: DÖÖ FUCKING JÄVLA SKOLHELVETEEE. Om det är helg: äh fan jag sover nån timme till.
Vart befinner du dig just nu? - In maah råååm
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Blåa med mörkblått mönster
Är du singel? - Ja.
Vem är snyggast? - Hoho finns många snyggingar, men måste väl säga Alex Pettyfer, av dom jag kommer på nu.
Vem vet mest om dig? - Det måste nog vara Ebba och Emma.
Vad vill du ha just nu? - Sommar, p&l så det bara skriker om det.
Ditt mål i livet? - Bli egen företagare, bli lyckligt kär osv osv.
Rädd för? - SPRUTOR, mörker(ibland)
McDonalds eller Burgerking? - Donkens QP.
Sjunger du? - I duschen, haha!
Vad har du för skostorlek? 38/39
Vill du gifta dig? - Självklart!
Kommer du överens med dina föräldrar? - He he, jora, oftast! Så länge dom inte vet allt. HEHE
Din hårfärg? - Typ mörkblont med slingor?
Skor du hade på dig idag? - Svarta nike
Vad sover du i? - truuser och t-shirt
Kläder du har på dig idag? - jeans, skjorta
Favoritårstid? - SOMMAR.
Favoritmat och dryck? - Har nog ingen, tycker det mesta är gott! Drycken måste nog bli en kall julmust, fast cider är himla gott också!
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hej det är Amanda.
Hur svarar du i mobilen? - Hallå? eller ja?
Sov du ensam inatt? - Jope
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Snackade om vad som hänt 2010.
Vad var det senaste någon sa till dig? - Nu har jag bara ditt rum kvar att städa.
Druckit idag? - MJÖLK!!
Vad är det för väder hos dig just nu? - typ snö och kallt. Jävligt halt också.
Godaste glassmaken? - Typ all Ben&jerry.
Drömmer du mardrömmar? - Väldigt sällan. (peppar peppar ta i trä)
Vad är din favoritfilm? - Oj, sikken klurig fråga, måste nog säga The last song, eftersom jag sett det 1 000 000 gånger.
Har du bra vänner? - Om jag har, mina vänner är bäst!
Tycker du om att va med dina vänner? - Nej det gör jag inte, jag älskar att vara med dom!
Har du många vänner? - Ja, men bara två som står mig riktigt nära.
Vad heter dina bästa vänner?
- Ebba och Emma
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra?
- Få, men som står mig riktigt nära.
Har många sagt att du är mogen för din ålder? -  haha, ja det har hänt några gånger.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - Haha jaa det skulle man nog kunna säga.
Har du kille? - Haha, men nej! Tyvärr, ska väl skaffa mig en snart hade jag tänkt, he he
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & leka? - Haha är nog mer stan, men det kan vara skönt att "vara hemma och leka" ibland också.
Du älskar att shoppa? - Vilken tjej gör inte det?;-)
Saknar du någon? - Alltid!
Brukar du le? - Haha vilken fråga, ja alltid!!:)
Tror du på distansförhållande? - Det är väldigt olika, men ja det gör jag nog.

Hehe kul liv jag har :ppPpPPpPPpPP

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: :)

2011-01-13 @ 19:44:53
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0