19.15 - sweet dreams

Ni vet väl hur jag är med mina drömmar? Jag kommer nästan alltid ihåg mina drömmar. Det kan vara någon enstaka dag som jag inte kommer ihåg. Men annars kommer jag alltid ihåg dom. Inatt drömde jag en "hemsk" dröm igen. Hahah den är så otroligt löjlig, men i drömmen var den ju såklart katastrofal.

Jag drömde att jag fyllde år. Att jag hade sett fram emot min dag enormt mycket. Jag var så himla spänd över att jag imorgon skulle få bli ett år äldre. Men sen när det väl blev min dag, så var det ingen som sa grattis till mig. Förutom en av mina bröder som skickade ett sms som inte var det gladaste. Något i stil med "grattis på födelsedagen då" inte ens en glad gubbe eller nåt. Jag var helt förstöd över att inte en endaste en hade kommit ihåg min dag. Hahah! När jag sedan vaknade blev jag full i skratt! Haha men den var så sjukt verklig!:D

Sen drömde jag också en skitbra dröm. Men den berättar jag inte, hihi! Det var en sån dröm som man bara vill somna om i och fortsätta drömma, men som man aldrig lyckas med..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0