19.23 - nice

Nu kommer strax Emma hit. Tror vi ska titta på film och ta det lugnt. Vi måste ju njuta in i det sista av dom få dagar som är kvar på lovet.. Ååå jag börjar redan få ångest!! :( Bara att bita i det sura äpplet och tänka "snart är det sommar" fast det egentligen inte är det. Men somsagt, det är mycket som händer nu innan sommarn kommer, så det kommer nog gå fort!

Jaja snart kommer Emma, vi ska cykla eller gå till Coop tror jag. Ska nog försöka få Emma att gå, eftersom jag hatar att cykla i det här skit vädret. Nu har snön lugnat sig lite iallafall, nyss var det riktig snöstorm här i lilla skit Borlänge! Ska bara springa ner och agera smakråd åt bror min som beställer kläder, hehe! Ha en fin lördagskväll, vi hörs!

Har ett otroligt Bruno Mars-sug eller vad man ska kalla det. Fan va killen är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0