22.16 - nattioouuss

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Tar med mig biologiboken jag inte öppnat än, som jag borde gjort för läänge sen. Känner mig så peppad till skolan.... Fast ne. Jag orkar inte längre, jag orkar inte bry mig fast jag så gärna vill. Pluggar lite nu, sen lägger jag mig och fortsätter läsa lite. Hela veckan är totalt uppbokad.. Men jag knegar på!
Jag ska försöka hinna in till stan eller kupolen i veckan och köpa mig en dagbok/kalender så jag har bättre koll på saker. Det är verkligen något jag behöver..

Jag vet inte vad det är, men jag känner mig bara så jävla glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0