23.34 - fuck,

Tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna idag. Jag håller på att rensa min dator och det kommer ta flera timmar till! Min bärbara är full så jag kan inte lägga in bilderna här heller. Så jag får ta det imorgon när min dator är klar istället.. Typiskt! Jag som äntligen tagit tummer ur röven och fixat datorn.. Men men så är det!

Nu hade jag iallafall tänkt gå och göra mig iordning för sängen. Var för en stund sen ute på en skön promenad med Emma. Bytte lite "skvaller" och skrattade och hade lite snökrig. Kändes otroligt skönt att gå av lite energi, man sover så mycket bättre då! Så nu tänkte jag varva ner med en film, Inception blir det nu. Jag har verkligen varit inne i en filmperiod jag har sett ungefär tre filmer varje dag. Men det är ju så skönt och bara slappa på soffan!:)

Jaja nu ska jag sluta babbla, vi hörs imorgon, då jag förhoppningsvis kan göra en summering av år 2010. Jag ska även hinna gå till Kupolen med Emma också! Mysigt! Men somsagt, vi hörs imorgon då! Sov så gottigotti! Poousss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0