16.32 - kanon dag, och kanon trött!

Heej!

Ledsen att jag inte bloggade mer igår, men hade verkligen inget att säga, + att jag var helt slut, mådde illa och hade hemskt ont i huvudet. Men som tur va mådde jag prima ballerina imorse, trots att klockan ringde kvart i sju, och gick upp klockan åtta och ville inget annat än ligga kvar i sängen och somna om.

Jag kämpade på, och klockan tjugo över nio stog jag och Ebba redo för en heldag i backen. Vi har haft en riktigt bra dag. Sol och perfekt varmt, fast det har blåst rätt rejält.. Det var lite synd, men annars har vi haft en kanon dag!:D

Nu är jag superduper trött, som man alltid blir när man åkt skidor en hel dag. Så ska snart hoppa in i duschen och sen spendera resten av kvällen i soffan, eftersom jag tyvärr börjar skolan imorgon..

Så här fint såg det ut imorse när solen började gå upp!

Ebba redo för backen! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0