22.29 - den senaste tiden

(de flesta p&l bilder har jag snott från Ebba och Emma)

























Först hade vi p&l som var den roligaste veckan i hela mitt liv. Jag har aldrig dansat så mycket, sjungit så mycket, pussat så många, partat så jävla mycket och så länge, ätit så jävla mycket, träffat så mycket nya människor och framförallt, varit med dom bästa och finaste människorna jag vet. Jag hade en helt jävla underbar p&l-vecka och jag har fortfarande inte fattat att den är slut.

På natten till måndag drog jag och mina päron till Turkiet i en vecka. Det var något jag verkligen behövde. Komma bort och rensa huvudet från allt kaos som varit dom senaste veckorna. Vi låg bara vid havet, poolen, åt god mat, drack goda drinkar, och framförallt, vilade upp oss. Iallafall jag. Nu har jag landat lite med mig själv igen och nu börjar det bli roligt igen.

I söndags drog Dalecarlia igång också. I Tisdags spelade jag min första match, sen hade jag en till i onsdags och två idag. Har väl gått sådär med 1 vinst, 1 oavgjord och tyvärr fyra förluster.. Menmen, kul har vi iallafall haft!

Imorgon drar jag och mina absolut bästa vänner/mina två tredjedelar till Särna. Kommer hem på måndag igen. Vi ska bo i en lägenhet och bara ha det hur jävla mysigt och bra som helst. Med dom två finaste personerna kan man inte ha tråkigt. Även om Särna inte är den rivigaste staden precis.. Haha! Känner på mig att vi kommer ha en riktig tjej-helg med en jävla massa snack och mys. Och det är även precis vad vi behöver. Måste snacka om den senaste tiden vi missat!!!

Ja, nu vet ni vad jag gjort den senaste tiden jag vart borta. Som ni märker har jag totalt tröttnat på att blogga, så skriver bara när jag har något att visa/berätta. Det blir inge uppdatering på cirkus en vecka igen. Kommer ju hem på måndag, och på tisdag till onsdag drar jag och min mamma till Stockholm! Livet rullar på. Ha det så jävla fint och njut av sommarn!!! Puss puss puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

byn*

2011-07-15 @ 13:14:31
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0