09.09 - ta vara på tiden som är kvar

Det är helt galet vad livet bara rullar på. Jag säger som Emma, jag är uppe så uppe i allting som händer och vill bara få det överstökat och ha sommarlov just nu. Det jag inte fattar är att det är verkligen slut där sen, och jag njuter knappt av den lilla tid vi har kvar? Nu det sista vi har kvar, alltså Stockholmsresan på måndag, balen på tisdag och skolavslutning + kvällen ska jag bara njuta och ha så jävla roligt som jag bara kan. Det är faktiskt många jag aldrig mer kommer se...

Nu ska jag få på mig lite kläder och äta lite frukost. Om ett tag kommer Frida hit, och vid halv ett ska vi åka och kolla på folk som tar studenten! Vid tre ska jag hämta min balklänning!! Och vart kvällen erbjuder får vi se. Ha en fin fredag!

Dom bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0