13.00 - så jävla skönt

Tjenis!

Haha jag somnade igår direkt när jag kom hem och vaknade halv elva... Så det blev inga bilder... Men jag lovar att de kommer men tyvärr hinner jag inte idag. Ikväll blir det tältning med min klass. Ska bli riktigt kul faktiskt!!

Idag har jag gjort min SISTA JÄVLA SKOLDAG OCH SATT MIN SISTA FOT PÅ GYLLE SKOLA. Efter tio år kan jag nu släppa det helvetet och gå vidare och börja på ett nytt kapitel i livet. Känns helt otroligt bra, samtidigt som det känns totalt förjävligt då jag aldrig mer kommer ha lektion med mina fina. :'(

Nej nu ska jag packa. Drar vid fem. Jag är på så galet bra humör att ni fattar inte, tur att jag har Ebba med mig om den saken. ÅÅÅÅ jag är så glad!!! Hoppas på en riktigt bra sista kväll med min klass!! Ha en fin kväll ni med. :)

En bild från Piccadilly Circus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0