13.46 - redo för camping


Jag lever ett sånt jävla spontant liv just nu. Det är sånt kaos att jag själv knappt vet vad jag heter. Jag mår så fucking jävla bra, samtidigt som jag är så jävla förvirrad att jag inte orkar längre. Mitt liv är som en jobbig jävla dramaserie just nu. Wtf kommer hända???????

Jag och Emma var iallafall och inhandlade det sista till p&l igår. Vi köpte på oss både stolar och filtar. (tält köpte vi för någon vecka sen) Efter det köpte vi med oss lite gott till Liljekvista, där satte vi oss och invigde våra nya stolar som förövrigt är äckligt sköna. Nu jäklar är vi taggade för peace and love som börjar om ynka 6 dagar. Det är så jävla kaos.

Kommentarer
Postat av: Ebba

WTF HÄNDER PÅ P&L AMANDA?!!!!!!!?!!

2011-06-21 @ 21:45:19
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0