14.24 - imorgon KÖR VI!!!!

Idag är det förberedelsernas dag. Kom hem igår iallafall, så igår spenderade jag kvällen med Emma. Smed lite planer och snackade skit. Idag däremot blir det andra baner. Tog mig en välbehövlig sovmorgon och sov ut till två. (blir fan inte mycket sova nästa vecka, så måste passa på liksom) Nu tänkte jag hoppa in och ta en snabb dusch. Sen blir det lite mat och därefter ska jag följa med pappsen och fixa lite. Därefter ska vi spraya tältet, köpa dricka, lämna lite packning där vårat ev. sovställe blir under några nätter. DET HÄR KOMMER BLI SÅ GALET OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD!!!!!!

Taggar väl med fest hos Mange. (hahahaa döööööör)


Kommentarer
Postat av: ...

vad menar du med köpa dricka? ;)

2011-06-26 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0