16.58 - alltid ska det hända något.

Alltid när jag är ute är det något som händer med min förbannade cykeljävel. I helgen gick både styret å pakethållaren sönder.. Eller styret sitter löst, så jag kan inte ha något i korgen för då svänger styret men inte hjulet. Igår sprang nyckeln bort och idag lossnade kedjan.
Tur att det finns så snälla människor som tillochmed tar sig tid till att STANNA för att hjälpa till. Mer sånt!

Förövrigt har jag pluggat klart för hela grundskolan. Det enda lilla jag har kvar är en muntlig redovisning. Känns helt fantastiskt! Jag och Emma firade detta (igen) med en glass. Nu ska jag fira med lite mat. HUNGRIG!!!

För varje dag som går minskar tiden tillsammans med dom här underbara tjejerna, för varje dag som går stiger ångesten inom mig att jag aldrig mer kommer att tillbringa mina skoltimmar tillsammans med dom här. För varje dag som går älskar jag bara dom här tjejerna mer och mer.

Kommentarer
Postat av: Ebba

samma här, love u to! <333

2011-06-01 @ 17:59:21
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: Emma

kan inte annat än å hålla med <3

2011-06-01 @ 18:00:45
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0