17.27 - I'm back

Jag är hemmmaaa!!!

Kom hem igår kväll ganska så sent, och hade då rest i 11 timmar och va helt slut. Orkade därför inte uppdatera er..

Men jag har iallafall haft det riktigt nice och London är verkligen en sjuuukt cool stad jag absolut skulle vilja besöka igen!! Shoppingen går typ inte att beskriva så mycket det är. Heeelt sjukt! Fick tyvärr inte med mig så mycket hem, men några saker fick jag iallafall. Bilder och sånt hade jag tänkt lägga upp lite senare i ett eget inlägg.

Idag var det näst sista skoldagen också. (imorgon är det sista) Vi slutade vid elva, så då drog jag och Emma en snabbis till Kupolen, och efter det la vi oss i Liljekvista parken och hängde i skuggan under ett träd i några timmar. Tillslut somnade jag, helt galet skönt!!

Nu ska jag följa med mamma till Coop och inhandla mat inför morgondagen då jag ska tälta med min klass. Ska bli riktigt kul faktiskt! Uppdaterar er med bilder när jag kommer hem. Puss

Emma hade fixat punka på sin cykel så hon fick ta en annan riktigt snygg cykel tycker jag. Bra haffat där Emmsen!

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Det finns inga regler när jag är på adrenalinhumör, då får jag säga vad jag vill :D

2011-06-08 @ 13:02:08
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0