19.17 - kan inte fatta

Jag har fan fortfarande inte smält gårdagen. Det var så jävla niiice!!!! Jag vill bara spola tillbaka kvällen, men jag vill också bara spola fram tills peace and love! JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!!!

Ska städa mitt rum nu.... (döda mig) sen måste jag klippa gräset. Ska också försöka hinna med att prova hela balklädseln. Sen måste jag förbereda mig inför Stockholm imorgon!! Alltså det är helt galet vad livet leker just nu, jag är så jääävla glad!!

Ärligt talat kan man inte bli annat än pepp när man hör denna låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0