20.36 - jag måste få landa


Mitt liv är sånt kaos. Det är ett bra kaos för det mesta men fuck va kaos det är. Jag är så jävla glad att jag har dom här tjejerna att snacka ur mig kaoset med. Haha! Mitt liv är så sjukt just nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Min blogg suger verkligen apröv men alla mina tankar går till annat så har noll i fantasi om vad jag ska blogga om. Därför kommer jag börja att bara skriva inlägg när jag känner för det, och framförallt har något att säga. Ibland är det bara så skönt att få skriva av sig någonstans... Tråkigt för er att läsa kanske, men care säger jag bara. Mitt liv är förbra just nu för att jag ska orka bry mig.

Så jag säger väl hejdå tills vi hörs nästa gång som jag inte har en aning när det blir. Kan bli exakt när som helst. Men som det är just nu måste jag få smälta allt som har hänt den senaste tiden och få kontroll på mig själv. Haha! Galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0